Wednesday, August 5, 2009

terlintas...

terlintas.....aper yg terlintas....mungkin ader yg igt lintasan...tu words yg selalu ada masa zaman tok nenek kiter mandi safar....skrng dah kurang digunakan..malah dah takder rasernya kalu digunakan utk generasi baru skrg yg lebih kenal shuffle...

aku bukan nak cerita pasai lintasan tapi maksud terlintas...kena dgn tajuk blog aku..TERLINTAS...maksud aku yg terlintas..apa yg terlintas pada pemikiran aku sejak semenjak dah jd warganegara sepenuhnya kat negara ini....

apa yg terlintas dlm fikiran aku ketika membaca..melihat..mendengar...berfikir...semua topik akan ku lintas kat dlm blog terlintas nie...

2 comments:

  1. aku ingat lintasan... seram gak...hehehhehehe

    ReplyDelete
  2. iskkk...citer seram skrng nie dah berlambak...dr drma sampai ker movie...tgk rayer yg lepas ler..dulu besh gak layan sarkis...skrng nie...citer seram jer..sundel bolong..version baru pun ader..hehehe

    ReplyDelete